Obserwatorzy

czwartek, 24 października 2013

Pasja

Hej, hej hej ;*
Losie kiedy ja tu ostatnio byłam ;oo Ale to wszystko przez szkołe i nauke jest jej coraz więcej cały czas pytania i kartkówki :( Kończy się dopiero październik a ja już nie za bardzo jestem zadowolona ze swoich ocen ;/. Nie miałam czas na bloga ale zawsze na moją pasje . Pewnie was nudzi jak pisze o koniach ale to jest dla mnie najważniejsze, to całe moje życie ♥ Dzisiaj zapowiadało się na zwykłą lekcję lecz już pod koniec mój kochany koń wywiózł mnie 3 razy galopem i skończyło się to glebą ;/

Markiza- mimo, że chciała mnie dzisiaj zabić trzy razy i tak Big Love Forever ♥ :D




2 komentarze:

  1. Fajnie ze masz jakieś zainteresowanie i poświęcasz się temu na 100% :) oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ;**
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń